Minggu, 08 November 2015

Tidak Semua Formula Homeopati Adakah Dibuat Sama

Tidak Semua Formula Homeopati Adakah Dibuat Sama

Persembahan produk dan pemasaran taktik cenderung untuk membuat tuntutan dibesar-besarkan atau melambung, yang membolehkan pengguna percaya mereka menerima lebih banyak produk atau faedah daripada apa yang mereka benar-benar adalah. Sebagai contoh, adakah anda pernah perasan setiap kali anda membuka beg besar kentang goreng beg itu adalah separuh kosong kerana ia penuh dengan udara? Strategi yang sama digunakan dalam banyak vitamin dan makanan tambahan kesihatan dibeli hari ini. Oleh kerana pembuatan berkualiti atau pengisi bahan-bahan yang rendah, faedah adalah semata-mata tidak ada. Selain itu, walaupun makanan tambahan itu adalah kualiti yang lebih tinggi, sistem penyampaian kepada badan sebegitu penting untuk memastikan manfaat penuh. Sebagai contoh, banyak makanan tambahan dalam bentuk pil hanya tidak sepenuhnya dihadam atau menyerap dalam badan, manakala pil lain kerap memecahkan atau merosot dalam perut, memberikan manfaat yang sedikit.

Ia adalah memalukan bahawa banyak syarikat-syarikat yang pengilang atau mengedarkan apa-apa makanan tambahan berkualiti rendah dalam bentuk pil terus berbuat demikian selama bertahun-tahun sebelum apa-apa perubahan dalam pasaran. Berikut menggariskan beberapa perangkap yang tersembunyi dan penipuan dalam industri homeopati.

Adalah penting untuk mempunyai pengetahuan tentang produk dan makanan tambahan anda sedang mempertimbangkan untuk dimasukkan ke dalam badan anda sebelum membuat pembelian. Banyak membuat kesalahan dengan mengguna pakai formula semulajadi atau homeopati tanpa belajar tentang syarikat di belakang produk. Internet mempunyai banyak ulasan yang tidak berat sebelah mengenai sebarang produk tertentu dari orang-orang yang benar-benar menggunakannya. Selain itu anda boleh belajar tentang reputasi syarikat dan mengetahui jika terdapat apa-apa tindakan undang-undang yang belum selesai. Lihatlah laman web terkemuka yang menawarkan objektif dan tidak berat sebelah ulasan untuk memastikan anda tidak ditipu ke dalam membeli produk yang tidak berkesan daripada sebuah syarikat yang miskin.

Penyerapan badan dan manfaat boleh menjadi sukar untuk menilai apabila ia datang kepada makanan tambahan. Kebanyakan pil tidak menyerap sepenuhnya dalam badan, dan yang paling memerlukan anda membawa mereka untuk jangka masa yang lama sebelum anda melihat apa-apa keputusan yang kecil. Biasanya pada masa itu, anda sedar produk tidak bekerja serta dipasarkan, dan syarikat itu mempunyai wang anda. Ingat untuk melakukan penyelidikan anda dan memberi perhatian kepada apa yang orang lain katakan tentang produk yang diberikan. Jika ia kedengaran terlalu baik untuk menjadi benar, ia paling pasti adalah. Syarikat membuat berjuta-juta pada kejahilan pengguna. Watch untuk tuntutan suplemen homeopati yang menjanjikan sesuatu yang luar biasa. Jika produk yang mendakwa untuk melakukan sesuatu yang tidak boleh dilaksanakan maka anda mungkin diambil untuk menaiki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar