Minggu, 08 November 2015

Bagaimana Adakah Chiropractic Manfaat Kepada Dunia Daripada Olahraga?

Bagaimana Adakah Chiropractic Manfaat Kepada Dunia Daripada Olahraga?

Saya telah melihat tidbits di sana sini di dalam berita atau di internet tentang atlet profesional dan atlet Olimpik dirawat oleh ahli tulang. Apa yang mereka tahu bahawa anda mungkin tidak tahu?

Perkara pertama yang perlu tahu adalah bahawa kesejahteraan mereka dirawat oleh kiropraktor adalah jauh lebih biasa daripada yang anda boleh bayangkan. Atlet telah lama mengetahui bahawa penjagaan kiropraktik kerap adalah kunci mereka untuk meningkatkan prestasi mereka dan juga pemulihan yang lebih cepat daripada kecederaan.

Doktor tidak biasanya menjalankan kira-kira semua daripada kes-kes yang berbeza dan jenis pesakit yang mereka dirawat. Sama seperti pesakit biasanya tidak menjalankan tentang penjagaan kesihatan mereka. Yang paling mungkin mengapa anda mungkin tidak sedar akan ramai atlet menggunakan penjagaan kiropraktik secara tetap.

Pertimbangkan untuk seketika pemain bola sepak. Seorang pemain bola sepak akan mengalami lebih kecil, tetapi letupan boleh berlaku perlanggaran setiap beberapa minit. Setiap hari. Juga mempertimbangkan bahawa vertebra anda boleh berpotensi "jem" dari sesuatu yang mudah seperti membongkok untuk mengambil sesen pun. Ia adalah mudah untuk melihat bagaimana seorang pemain bola sepak yang paling pasti akan memerlukan chiropractor a. Sekarang, menganggap sukan sebagai seolah-olah tidak berbahaya seperti golf. Anda mungkin tertanya-tanya bagaimana seorang pemain golf yang boleh mendapat manfaat daripada kiropraktik. Berfikir tentang hakikat bahawa mereka meletakkan badan mereka dalam kedudukan weirdly berpintal. Mereka menjana sejumlah besar tork melalui batang mereka. Mereka juga dalam bengkok yang alih jawatan 100 kali atau lebih dalam tempoh waktu yang berpanjangan. Mengapa tidak akan manfaat pemain golf dari kiropraktik? Kami mampu mendapatkan vertebra tulang belakang dibebaskan dan bergerak dengan cara yang lebih berkesan apatah terapi kita melaksanakan di atas sakit dan sengal sendi dan otot. Selepas ahli tulang telah memperkenalkan pelbagai lebih gerakan, kemudian mereka dapat mengekalkan pergerakan itu dan membina atasnya.

Juga penggunaan lif tumit boleh memberi manfaat untuk sukan yang memerlukan keseimbangan yang optimum untuk prestasi puncak. Lif tumit juga boleh menjadi berguna dalam mencegah atau mengurangkan sakit belakang omelan dan kronik yang diburukkan lagi melalui bermain sukan. Walaupun x-ray akan diperlukan untuk menilai sama ada atau tidak mengangkat tumit (dan bagaimana tebal lif tumit) akan bermanfaat.

Contoh saya di sini ialah golf dan bola sepak tetapi itu adalah sama sekali tidak senarai yang merangkumi semua! Saya tidak boleh memikirkan sukan yang tidak mendapat manfaat daripada rawatan kiropraktik biasa. Bola tampar, bola keranjang, besbol, trek & padang, bola lisut, bowling, berenang, lumba .... apa saja! Yang terletak di Barat Daya, kita sudah biasa dengan manfaat kepada litar rodeo juga.

Mudah-mudahan, ia boleh menjadi jelas kepada anda sekarang bahawa kiropraktik adalah pasti pilihan untuk diterokai jika anda seorang atlet mencari untuk berada pada prestasi puncak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar