Minggu, 08 November 2015

Limpa dan Mengapa Pelan Kehilangan Lemak Anda Tidak Mungkin Kerja

Limpa dan Mengapa Pelan Kehilangan Lemak Anda Tidak Mungkin Kerja

Apabila anda memikirkan kehilangan lemak, Limpa yang mungkin bukan salah satu topik yang melompat ke fikiran pertama. Walau bagaimanapun, perlu berada di bahagian atas senarai.

Dalam Natural (dan Oriental) perubatan, Limpa adalah organ utama yang terlibat dengan penghadaman; secara khusus, fungsinya adalah "transformasi" dan "pengangkutan" makanan. Apa yang pada dasarnya bermakna bahawa Limpa ekstrak pemakanan yang berguna daripada sisa dan membantu badan dalam bergerak ke pelbagai organ, kelenjar dan kawasan-kawasan lain di mana nutrisi yang diperlukan.

Kuat fungsi limpa anda, lebih baik anda mampu untuk mendapatkan khasiat daripada apa-apa makanan. Apabila anda makan, soalan yang tidak begitu banyak sama ada makanan tertentu adalah benar-benar baik untuk anda tetapi bagaimana Limpa anda boleh mengekstrak khasiat daripadanya. Oleh itu, fasa awal sebarang kehilangan lemak, berat badan atau badan program semula reka bentuk adalah untuk menguatkan limpa.

Bagaimana? Berikut adalah cara utama:

Hampir semua senaman akan membantu Limpa dengan syarat ia adalah seimbang dengan meregangkan dan bersantai. Dengan kata lain, pastikan untuk membuat ia seimbang.

Apabila makan, tidak lain hanyalah makan ... menumpukan perhatian dan menikmati makanan itu sendiri. Jangan makan dan kerja atau menonton TV dan lain-lain Ini membawa kepada kelemahan limpa dan masalah penghadaman.

Mengambil makanan yang kuning, coklat atau berwarna keemasan, terutamanya. Contoh akan skuasy kuning, sup miso, tauhu dan lain-lain Kuning dianggap warna untuk menguatkan limpa.

Kurangkan gula dan tenusu. Gula dan produk tenusu yang berlebihan akan melemahkan limpa lebih cepat daripada apa-apa. Sedikit adalah baik tetapi jumlah dan kekerapan adalah kunci besar di sini.

Penggunaan yang berlebihan makanan sejuk akan merosakkan atau melemahkan limpa. Ini termasuk banyak makanan mentah juga.

Penggunaan yang berlebihan kalori secara umum terutamanya akan melemahkan limpa. Pernah melihat bagaimana begitu ramai orang jatuh sakit selepas cuti? Salah satu sebab utama adalah bahawa jumlah yang besar makanan, makanan yang berkualiti terutamanya miskin (s) dimakan yang sangat melemahkan limpa. Limpa ini merupakan salah satu organ-organ utama yang terlibat dengan imuniti. Semakin kuat limpa, lebih kuat sistem imun akan. Dan begitu juga sebaliknya.

Terlalu banyak cecair dengan makan. Limpa anda tidak suka terlalu banyak cecair dengan makan. Satu cecair panas sedikit membantu, tetapi terlalu banyak mencairkan tindakan Limpa anda dan melemahkan penghadaman.

Jika anda telah terlibat dalam jenis ini corak pemakanan, anda boleh melihat tanda-tanda biasa dan gejala yang berkaitan dengan kelemahan limpa. Ia termasuk:

Kembung atau keletihan selepas makan;

Sakit perut atau rasa tidak selesa

Tenaga yang lemah dan memperbaiki kesihatan keseluruhan berat. Limpa adalah organ utama yang berkaitan dengan pengeluaran tenaga.

Kurang daya ingatan dan pemikiran kelam-kabut

Miskin ATAU berlebihan selera makan, walaupun kurang selera makan adalah lebih biasa

Gangguan pencernaan

Rasa lemah rasa

Sensitiviti makanan atau alahan makanan

"Membina semula" limpa dari segi meningkatkan fungsinya adalah satu proses 8-12 minggu biasanya. Seseorang mesti komited untuk mengelakkan makanan yang disebutkan di atas dan memberi tumpuan kepada diet yang sihat, waktu makan yang tetap (limpa suka corak pemakanan biasa seperti sarapan pagi di 8, makan tengah hari di tengah hari dan makan malam di 6 dengan sedikit variasi) dan senaman. Herba seperti Hgh Plus, Hyssop, Dong atau Hawthorne. Enzim pencernaan dengan setiap hidangan adalah satu kemestian. Juga, ekstrak limpa keseluruhan boleh menjadi nilai yang besar.

Akan konsisten dan dalam tempoh 2 atau 3 bulan, keputusan boleh dramatik!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar