Minggu, 08 November 2015

Kebaikan pulih untuk Sendi Sihat

Kebaikan pulih untuk Sendi Sihat

Apa pulih?

Pulih adalah sejenis senaman yang telah dicadangkan oleh ramai doktor dan doktor lain yang merupakan cara terbaik untuk mengukuhkan belakang, sendi, lutut dan buku lali sakit. Untuk latihan ini, seseorang itu perlu trampolin kecil untuk melompat di atasnya. Terdapat banyak jenis senaman yang boleh manakala pulih.

Pulih dan Sakit Bersama

Salah satu sebab utama mengapa ia adalah baik bagi mereka yang mempunyai sakit sendi kerana ia menyediakan yang sangat jenis berimpak rendah senaman. Kebanyakan latihan seperti berlari tidak mungkin lagi apabila seseorang itu sakit sendi. Pulih adalah satu cara untuk mendapatkan senaman yang besar manakala tidak meletakkan tekanan terlalu banyak pada sendi. Bagi mereka yang mempunyai artritis, pembangkitan semula juga akan mengeluarkan cecair yang menyebabkan kesakitan yang dikaitkan dengannya.

Kebaikan Rebounding

Berikut adalah beberapa faedah besar dari pembangkitan semula:

Berat Badan - pulih adalah cara yang baik untuk menumpahkan beberapa pound. Dengan melompat ke atas trampolin, akan mendapatkan yang sama faedah penurunan berat badan seperti yang lain-lain jenis senaman seperti jogging. Juga, bagi mereka yang mempunyai sakit sendi, mengurangkan berat badan juga membantu mengurangkan beberapa tekanan pada sendi.

Peningkatan Tenaga - pulih mendapat jantung berterusan; Oleh itu, apabila seseorang melantun ini menyediakan lebih banyak nutrien dan oksigen ke sel-sel yang seterusnya menjadikan mereka lebih bertenaga.

Selamat pada sendi - Seperti yang dinyatakan sebelum ini, ini adalah satu latihan kesan minimum seperti trampolin akan menyerap paling ia berbanding dengan permukaan keras.

Detoksifikasi - Apabila cuba untuk mendetoksifikasi badan, pulih adalah pembantu yang besar. Limfa yang tidak mempunyai pam seperti darah tidak; ini bermakna bahawa ia memerlukan graviti dan pergerakan otot untuk merangsang aliran. Pulih yang besar untuk kedua-dua mereka. Peluh yang terhasil daripada latihan itu juga akan menghapuskan toksin dalam badan. Ini sebenarnya adalah apa yang membantu orang dengan artritis sebagai cecair limfa dan toksin akan dikeluarkan daripada sendi.

Membantu Sistem Imun - Aliran tambahan limfa juga membantu badan menyingkirkan jangkitan dan virus dengan mengukuhkan sistem imun.

Usaha yang sangat menenangkan - The melompat berirama menyediakan individu dengan kesedaran badan mereka sementara juga menyediakan sejumlah relaks disebabkan oleh pergerakan berirama yang berulang-ulang.
Bagaimana Selalunya dan Berapa Banyak Masa Satu Sekiranya Jump?

Pada awal rejim senaman, ia sentiasa penting untuk memulakan perlahan-lahan dan beransur-ansur meningkatkannya sehingga yang lebih panjang dan lebih tinggi intensiti senaman. Adalah dicadangkan untuk bermula dengan lima minit melompat tiga kali seminggu sehingga peningkatan beransur-ansur lima belas minit melompat tiga kali setiap hari.

Ini hanya seramai empat puluh lima minit setiap hari yang sangat tidak-dapat bagi kebanyakan orang. Dan seperti mana-mana amalan lain, jika ia tidak mungkin untuk mendapatkan ini banyak pulih dalam sehari; beberapa lebih baik daripada apa-apa. Terdapat juga banyak jenis senaman yang boleh dilakukan semasa pulih yang akan menyediakan beberapa perubahan dalam rutin.

Jika anda akan membeli rebounding Saya sangat mencadangkan rebounder berkualiti tinggi. Rebounders murah tidak sangat baik pada pendapat saya. Kami menggunakan Neednak rebounder dan seluruh keluarga suka. Terutamanya anak-anak.

1 komentar: