Minggu, 08 November 2015

Chiropractor Kecederaan Auto

Chiropractor Kecederaan Auto

Kemalangan kereta boleh berlaku kepada sesiapa sahaja. Jika anda bernasib baik, semua kereta anda akan dapat adalah penyok kecil dan anda hanya perlu scrapes kecil dan lebam. Sebelum menyambut tuah anda, bagaimanapun, membuat temujanji dengan chiropractor kecederaan auto. Anda mungkin mempunyai kecederaan yang tidak dapat dikesan yang boleh menyebabkan anda banyak masalah di kemudian hari.

Kecederaan tersembunyi dari Kemalangan Auto

Apabila kemalangan kereta berlaku, anda dibuang ke hadapan dan kemudian ke belakang, dan mungkin akan jerked sisi ke sisi. Semua gerakan-gerakan ini meningkatkan kemungkinan mewujudkan air mata di leher dan otot belakang dan juga menyebabkan salah jajaran tulang belakang anda.

Jika doktor bilik kecemasan tidak dapat melihat luka yang jelas, anda mungkin akan dihantar pulang dengan pelega kesakitan otot dan pembunuh rasa sakit, dengan peringatan untuk kembali anda perlu berasa lebih teruk. Sering kali, walaupun, kita mungkin tidak dapat mengekalkan pelantikan itu, dan apa-apa kecederaan yang tersembunyi boleh kekal tidak dirawat dan nyata itu sendiri di leher kronik dan sakit belakang.

Peranan Chiropractor yang

Satu chiropractor kecederaan auto adalah seorang profesional perubatan berlesen, dilatih untuk mengesan dan merawat kecederaan tisu lembut akibat kemalangan kereta. Mereka berpengalaman dalam menilai tulang belakang bagi apa-apa ganti rugi dan keabnormalan.

Jika anda telah dalam kemalangan kereta sebelum dan mengalami sakit kepala yang berterusan dan belakang atau leher sakit sekarang, anda mungkin akan mendapat manfaat daripada penjagaan kiropraktik. Gejala-gejala ini, tidak kira berapa ringan mereka berada, boleh menjadi lebih teruk jika ini masih tidak dirawat.

Tidak perlu bimbang tentang apa yang akan berlaku semasa rundingan dengan chiropractor kecederaan auto. Sebagai profesional perubatan, mereka mempunyai pengetahuan yang diperlukan dan peralatan yang diperlukan untuk merawat kecederaan anda. Pada sesi pertama, anda mungkin akan mempunyai x-ray diambil untuk chiropractor untuk melihat tahap kerosakan, dan penilaian yang menyeluruh akan dilakukan untuk membantu merangka pelan rawatan anda.

Kaedah A Chiropractor ini Rawatan

Kiropraktor menggunakan pelbagai kaedah rawatan bergantung kepada jenis kecederaan anda akan hadir. Jika tulang belakang anda telah tidak sejajar, mereka akan menggunakan manipulasi manual untuk membetulkannya. Mereka juga boleh menggunakan sonic (bunyi) getaran untuk merangsang tulang, otot, dan saluran darah anda, untuk meningkatkan pembangunan dan pengedaran mereka.

Pek haba, urut tisu yang mendalam, dan regangan dan senaman pernafasan juga boleh dilakukan dan diberikan untuk anda lakukan di rumah.

Yang berpengalaman kemalangan kereta kecederaan doktor boleh membantu memastikan bahawa otot dan tulang belakang anda di dalam tulang belakang berada dalam jajaran yang betul selepas kemalangan kereta. Rujuk satu sekarang untuk mendapatkan bantuan daripada sakit kepala, leher, dan sakit belakang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar