Minggu, 08 November 2015

Losyen, Pelembap, Kosmetik dan Kanser: Bagaimana Anda Boleh Mencegah Penyakit Oleh Bertukar-tukar Produk Anda

Losyen, Pelembap, Kosmetik dan Kanser: Bagaimana Anda Boleh Mencegah Penyakit Oleh Bertukar-tukar Produk Anda

Adakah anda losyen, pelembap dan krim selamat digunakan? Kajian telah mendapati bahawa produk seperti Dermabase, Dermovan dan Eucerin, boleh meningkatkan kemungkinan seseorang untuk mendapat penyakit seperti kanser kulit dan penyakit yang menakutkan yang lain! Barang-barang berbahaya yang digunakan secara meluas hari ini dan di mana-mana: ia adalah masa untuk perubahan ini.

Penyelidikan sebenarnya telah membuktikan bahawa barang-barang ini boleh membawa maut dan sangat fatal. Dalam banyak kajian, tikus yang dirawat dengan pelembap kulit kami telah disenaraikan di atas menunjukkan peningkatan besar dalam keupayaan mereka untuk membangunkan tumor kanser. Apabila losyen ini telah digunakan untuk ini tikus kecil miskin untuk tempoh kira-kira 17 minggu, pembangunan tumor meningkat kira-kira 70% !!!!!!! Jenaka tidak, produk-produk ini memberikan KANSER tikus!

Keputusan ditemui dalam kajian seperti ini menunjukkan bahawa krim komersial yang paling pasti boleh meningkatkan kadar pembentukan kanser apabila digunakan untuk subjek ujian. Jika tikus ujian sedang terjejas, tiada siapa yang harus peluang itu! Tikus adalah subjek ujian kecil yang sangat pepejal: ini adalah sebab mengapa saintis menggunakannya selalu. Jika ia boleh berlaku pada tikus, ia boleh berlaku kepada kita ... percaya!

Banyak bahan kimia yang kita bercakap mengenai juga boleh didapati di dalam matahari penyamakan minyak, cermin solek, dan komersial gred "Sun Melindungi Losyen." Juga, minyak bayi sarat dengan sebatian toksik dan juga ... ibu bapa secara harfiah dousing bayi pada penyebab kanser losyen !!!!! Ini adalah gila! Sejak bila pula ia menjadi 'OK' untuk memadamkan anak-anak kita dengan produk penyakit membolehkan? Bagaimana mungkin walaupun undang-undang untuk meletakkan bahan-bahan ini dalam produk bahawa orang-orang gunakan? Dari petroleum untuk paraben: ia di mana-mana! Antaranya adalah cara yang lebih: natrium fluorida, titanium dioksida, Sodium Laureth Sulfate, Propylene glycol, Lahirkan, MEA dan TEA SEMUA harus dielakkan. Pastikan produk anda TIDAK mempunyai bahan tambahan ini di dalamnya.

Setakat sebagai "Losyen" kategori pergi ... mula bertukar-tukar daripada produk anda hari ini jika anda menggunakan barangan komersial. Terdapat banyak pilihan lebih sihat untuk dipilih hari ini jika anda berminat untuk berbuat demikian. Juga, terdapat banyak laman web khusus untuk membantu anda melakukan ini ... Kesihatan Serba salah seorang daripada mereka!

Jelas sekali, kita semua mahu hidup lama dan membesar sihat; Oleh itu, kita perlu melakukan segala yang mungkin untuk mencapai matlamat ini. Ini bermakna anda perlu untuk membersihkan persekitaran anda bermula HARI INI! Tiada dua cara mengenainya ... jika anda mahu menjadi sihat; anda ada pilihan menggunakan barang-barang yang berkualiti! Makeup, sabun, losyen, toner, pengilat kuku, minyak wangi, cologne, dan lain-lain .... senarai seterusnya.

Dengan ini dalam fikiran, menggugurkan nasihat kesihatan arus perdana dan masuk ke dalam cara serba boleh hidup. Ia adalah masa untuk menyedari dan memahami phoniness yang dipanggil 'pusat-pusat kesihatan dan' profesional 'hari ini. Ia adalah dunia yang berbahaya di luar sana dan kami cuba untuk menjadikannya tempat yang lebih selamat untuk kita semua! Jadi ...

Dapatkan pada bola dan mula hari ini ... badan anda akan terima kasih!

- Kesihatan Serba

Tidak ada komentar:

Posting Komentar